مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه

  • به منظور تماس با مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه، با شماره 1456 تماس حاصل کرده و متناسب با موضوع تماس، داخلی مورد نظر را به شرح زیر شماره گیری نمایید.

  • ثبت نام: کلید 1
  • هماهنگی جهت شرکت در کلاس های آموزشی: کلید 2
  • پشتیبانی سامانه خرید کوچک و متوسط : کلید 3
  • پشتیبانی سامانه مناقصه: کلید 4
  • پشتیبانی سامانه مزایده: کلید 5
  • وصول مطالبات: کلید 6
  • گزارشات مدیریتی (MIS): کلید 7

  • عودت کارمزد: کلید 8
  • پیشنهادات و انتقادات : کلید 9
  • پست الکترونیکی جهت انجام مکاتبات: fax@setadiran.ir - تاییدیه دریافت پست الکترونیکی از طریق تماس با شماره تلفن های 41031233و 41031234

 دفتر ثبت نام

  • ثبت نام بخش خصوصی (تامین کنندگان، مناقصه گران و مزایده گران) به صورت رایگان و برخط انجام می شود .تنها در صورتی که در فرایند ثبت نام برخط با مشکلاتی مانند عدم تطابق مشخصات مدیرعامل مواجه شدید، با مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه (شماره تلفن 1456- داخلی 1) تماس حاصل نمایید.
  • پست الکترونیکی : support5@setadiran.ir

  • آدرس: تهران، بلوار کشاورز، خيابان نادري، ساختمان شماره 1 وزارت صنعت، معدن و تجارت، طبقه همکف، دفتر ثبت نام سامانه تدارکات الکترونيکي دولت  [ساعات مراجعه و تماس با دفتر ثبت نام شنبه الي چهارشنبه 8:00 الي 14:30 ]

 مدیریت سامانه تدارکات الکترونیکی

  • تلفن دفتر : 41031234
  • پست الکترونیکی : fax@setadiran.ir   توجه فرمایید: ارسال مکاتبات و درخواست های کاربران، صرفاً از طریق سیستم تیکتینگ امکانپذیر است. سایر درخواست هایی که ارسال آن از طریق سیستم تیکتینگ امکان پذیر نمی باشد، صرفاً از طریق پست الکترونیکی فوق الذکر ارسال شوند.
    نکته مهم: دریافت مکاتبات صرفاً در بازه زمانی روزهای شنبه تا چهارشنبه و فقط از ساعت 07:30 لغایت 16:00 صورت می پذیرد و به هیچ وجه به ایمیل های دریافتی خارج از زمان مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

  • در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، با مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه تماس حاصل نمایید.
 نماينده ايران کد در سامانه

  • در صورت نیاز به راهنمایی برای دریافت ایران کد و یا جستجوی ایران کد مورد نظر خود به سایت www.irancode.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 14- 88924605 - 021 تماس حاصل نمایید. 

 اطلاعات تماس دفاتر صدور گواهی امضای الکترونیکی

  • ثبت نام متقاضیان گواهی امضای الکترونیکی، به صورت برخط انجام می شود. به منظور دریافت اطلاعات لازم برای خرید توکن و نزدیکترین دفتر ثبت نام، طبق دستورالعمل و راهنمای بخش امضا الکترونیکی ("دریافت گواهی" )  ثبت نام اینترنتی درخواست گواهی امضای الکترونیکی را انجام دهید و در پنل کاربری خود تمامی اطلاعات را مشاهده فرمایید.

 اطلاعات تماس دفاتر خدمات ستاد در استان ها
کانال های ارتباطی: